Страница 1 от 1

Временно електронния магазин не може да довършва поръчките !

МнениеПубликувано на: 25 Май 2018, 09:38
от victoryvt
В момента има някакъв технически проблем със софтуера на електронния магазин, порзди който той не може да довършва поръчките на клиентите.
Докато отстраним проблема, моля изпращайте данните за стоките , които желаете на мейл victor@novotika.bg, kakto и данни за имената и тел.номер и начина на доставка - до адрес, до офис на еконт и т.н.
Извинявам се за причиненото неудобство.

Re: Временно електронния магазин не може да довършва поръчки

МнениеПубликувано на: 25 Май 2018, 10:04
от victoryvt
Вече работи !
Махнахме модула за интеграция с Еконт (който и без това не е заработвал още от началото) и се оправи.
Пускайте да ги почваме, че е петък.